Preskoči na sadržaj
Skoči na glavnu navigaciju
Skoči na podnožje stranice
Open Menu
Časopisi
Acta Iadertina
Trenutni broj
Arhiva izdanja
O časopisu
O časopisu
Prijave
Časopis uređuju
Politika privatnosti
Kontakt
Etički kodeks
Traži
Registracija
Prijava
Naslovnica
/
Arhiva
/
Svezak 19 Br. 2 (2022)
Svezak 19 Br. 2 (2022)
Objavljeno:
23.03.2023.
Kompletno izdanje
PDF
Izvorni znanstveni članak
Metafizička antropologija Tome Akvinskoga
Borislav Dadić, Maja Poljak
151-168
PDF
Je li (već) vrijeme da spremimo LGBTIQ teme ad acta? Kontekstualna primjerenost (de)esencijalizacije kao odgojno-obrazovne strategije
Marija Bartulović, Barbara Kušević
169-186
PDF
Pregledni rad
Kolektivna učiteljska učinkovitost kao odlika kulture škole usmjerene na odgojno-obrazovne promjene
Mia Filipov, Dinka Liščić
187-204
PDF
Pregled i analiza kritika koncepta cjeloživotnog obrazovanja
Anita Lukenda, Ana Marija Iveljić
205-224
PDF
Profesionalni razvoj učitelja u okviru konstruktivističke teorije učenja
Ana Mirosavljević
225-240
PDF
Stručni rad
Metakognitivna svjesnost studenata o slušanju na nastavi stranoga jezika
Kristina Jordan, Ana Maroević
241-264
PDF
Verbotonalni model rehabilitacije i odgoja i obrazovanja učenika oštećena sluha i/ili govora s posebnim osvrtom na rad u osnovnoj školi poliklinike SUVAG, Zagreb
Koraljka Bakota, Katarina Pavičić Dokoza, Silvana Bilonić Milošević
265-279
PDF
Predajte članak
Predajte članak
Jezik / Language
English
Hrvatski