Nedoumice u kasnijem djelu Virginie Woolf

Autor(i)

  • Stipe Grgas Filozofski fakultet u Zadru

DOI:

https://doi.org/10.15291/radovifilo.1590

Sažetak

Ovaj rad polazi od pretpstavke da u romanu Valovi Virginia Woolf izražava skepticizam glede mogućnosti umjetnosti da predstavi svijet koji je nespojiv s njenom ranijom modernističkom poetikom (koja se ilustrira primjerom romana Ka svjetioniku). Ovo samovrednovanje umjetničke produkcije će kulminirati u njenom posmrtno objavljenom romanu Između činova. Ukratko se izlažu neka moguća objašnjenja ovih preinaka.

Reference

Jonathan Culler, On Deconstruction, Cornell University Press, New York, 1982. str. 199.
Mari Kriger, Teorija kritike, Nolit, Beograd, 1982, str. 281—82.
Terry Eagleton, Against the Grain, Verso, London, 1986, str. 37.
Fredric Jameson, Fables of Aggression, University of California Press, Los Angeles, 1979, str. 39.
J. Hillis Miller, Fiction and Repetition, Basil Blackwell, Oxford, 1982, str, 221.
Ihab Hasan, »Pluralizam u postmodernističkoj perspektivi«, Quorum, br. 3/4, 1987, str. 26.
Elaine Showalter, »The Feminist Critical Revolution« u The New Feminist Criticism, ed. Elaine Showalter, Virago, London, 1986, str. 15.

Preuzimanja

Objavljeno

05.03.2018.

Broj časopisa

Rubrika

Izvorni znanstveni rad