Promatranje kao tehnika vrednovanja

Autor(i)

  • Sanja Čurković Kalebić Filozofski fakultet u Zadru

DOI:

https://doi.org/10.15291/radovifilo.1626

Sažetak

Na osnovi snimaka razrednog dijaloga u nastavi engleskoga kao stranog jezika u radu se daje opis suvremene nastavne prakse i vrednuje nastavni pristup s obzirom na principe suvremene nastave stranog jezika.

Reference

C h a u d ro n , C. (1988): Second Language Classrooms: Research on Teaching and Learning, Cambridge: Cambridge University Press. Č u r k o v ić -K a le b id , S. (1995) Interactional Discourse in T. E. F. L. Unpublished doctor's thesis. Zagreb: University of Zagreb. M ai a m ah -T h o m as, A. (1987): Classroom Interaction, Oxford: Oxford University Press N u n a n, D. (1989): Understanding Language Classroom. Prentice Hall International (UK) Limited

Preuzimanja

Objavljeno

16.04.2018.

Broj časopisa

Rubrika

Izvorni znanstveni rad