Matoševa rodoljubna poezija u interpretacijsko-analitičkom i problemsko-stvaralačkom sustavu izborne nastave I. Dio (Jedan od mogućih metodičkih pristupa pripremanju učenika za samostalno čitanje Matoševih tekstova i tumačenja Matoševe rodoljubne lirike)
DOI:
https://doi.org/10.15291/radovifilo.1711Sažetak
U ovom dijelu rada o Matoševoj rodoljubnoj poeziji u interpretacijsko-analitičkom i problemsko-stvaralačkom sustavu izborne nastave autor pokazuje koliko je Maloševa rodoljubna lirika sretno štivo na kojemu se u izbornoj nastavi u srednjoj školi mogu primijeniti istraživački postupci, kako u kontekstu nje same tako i u kontekstu piščeva književnog opusa. Interpretacijsko-analitičkim i problemsko-stvaralačkim zahvatom u Matoševe književnokritičke, feljtonske, putopisne i pjesničke tekstove, autor u radu nudi jedan od mogućih metodičkih modela kako učenike istraživačkom metodom dovesti do spoznaje o idejno-sadržajnoj i jezično-stilskoj povezanosti Matoševih proznih i stihovanih tekstova, dubokoj koheziji njegova opusa, s jedne strane, i simbolskoj prirodi svega što Matoš piše, pa tako pjesama, s druge strane.Preuzimanja
Dodatne datoteke
Objavljeno
19.04.2018.
Broj časopisa
Rubrika
Izvorni znanstveni rad