Problem leksisa u učenju jezika

Autor(i)

  • Jadranka Ančić Sveučilište u Zadru

DOI:

https://doi.org/10.15291/radovifilo.1746

Sažetak

U ovom radu cilj je ukazati na neke leksičke probleme i predložiti načine kako bi ih se prevladalo i tako olakšalo usvajanje leksika. Također se ističe kako leksik ne sačinjavaju pojedinačne riječi, več jedinice sastavljene od više riječi, te bi se pažnja studenata trebala usmjeriti na takve jedinice kako što su kolokacije i idiomi. Prema tome leksik je potrebno usustaviti i odrediti strategije učenja.

Reference

Y u 1 e, G. (1996). The Study of Language, Cambridge University Press. L ew is, M. (1997). Implementing the Lexical Approach, Language Teaching Publications. H ill, J. and L e w i s, M. (1997). Dictionary of selected Collocations, Language Teaching Publications. P ie rso n , H. D. (1989). Using Etymology in the Classroom, ELT Journal, Volume 43/1. Am er, A. A. (1986). Semantic Field Theory and Vocabulary Teaching, English Teaching Forum, Vol. XXIV. W r i g h t, J. (1999). Idioms Organiser, Language Teaching Publications. Longman Dictionary of Contemporary English (1995).

Preuzimanja

Objavljeno

20.04.2018.

Broj časopisa

Rubrika

Stručni rad